Veelgestelde vragen

Facturen en offertes

Kan ik documenten opmaken in andere talen dan het Nederlands?

Yes, oui, selbstverständlich. Met NumNum maak je probleemloos ook facturen, offertes en andere documenten in het Engels, Frans en Duits. 

Kan ik facturen e-mailen naar mijn klanten?

Ja. Vanuit NumNum stuur je rechtstreeks e-mails met facturen. Bovendien krijg je een lees- en downloadbevestiging.

Kan ik de lay-out van m’n documenten personaliseren?

Ja. Voeg je eigen logo en pdf-achtergrond toe aan je facturen en offertes. Ook je algemene voorwaarden kun je makkelijk bijvoegen.

Hoe kan ik weten wanneer m’n klant z’n factuur heeft ontvangen?

NumNum bezorgt je een lees- en downloadbevestiging zodat je precies weet wanneer je klant z’n factuur heeft gelezen en gedownload. Je kan deze instellingen zelf beheren.

Kan ik voorgedrukt briefpapier blijven gebruiken?

Ja. Digitale logo's en pdf-achtergronden kun je verbergen op de printversie van je factuur zodat je voorgedrukt briefpapier kunt blijven gebruiken.

Kan ik automatische betaalherinneringen sturen?

Ja. Wanneer een factuur vervalt, kan NumNum automatisch herinneringsmails versturen. Hoeveel, dat kies je zelf.

Kan ik meerdere rekeningnummers gebruiken?

Zeker. Geef daarvoor meerdere rekeningnummers op om op je facturen te plaatsen. 

Kan ik gestructureerde mededelingen gebruiken?

Ja. NumNum maakt automatisch gegenereerde gestructureerde mededelingen voor je facturen.

Kan ik facturen versturen via Peppol of UBL?

Uiteraard! NumNum levert perfecte UBL-bestanden af die je accountant naadloos importeert of die je zelf verstuurt via het Peppol-netwerk. Bovendien is NumNum rechtstreeks gekoppeld met dat Peppol-netwerk. Dat maakt elektronische facturen versturen supereenvoudig!

Kan ik mijn bestaande facturen overnemen in NumNum?

Nee, je kan je factuurnummering wel laten aansluiten op je bestaande facturatie en zo van start gaan.

Klanten

Kan ik klantgegevens automatisch laten invullen?

Ja. Je hebt enkel het btw-nummer van je klant nodig. De rest wordt automatisch aangevuld.

Kan ik mijn bestaande klantenlijst importeren?

Ja. In de klantenmodule vind je hiervoor een importknop. Het is zo gepiept.

Algemeen

Zijn mijn gegevens veilig

Absoluut. NumNum gebruikt toptechnologie voor de versleuteling en beveiliging van je gegevens.

Is NumNum Belgisch?

Ja hoor, en daar zijn we trots op! NumNum wordt 100% ontwikkeld en gemaakt in België.

Kan ik met meerdere gebruikers werken?

Yep. Per pakket kan je meerdere gebruikers aankopen. Zie onze prijzen-pagina.

Bestaat er een handleiding voor NumNum?

NumNum is zo eenvoudig in gebruik dat alles zichzelf uitwijst. Toch een vraag? We zijn er voor je! Neem contact met ons op en we helpen je meteen verder.

Koppelingen en integraties

Kan ik koppelen met mijn bank?

Ja. Met NumNum kun je rechtstreeks de betaalstatus van facturen synchroniseren via Ponto of via boekhoudsoftware zoals ClearFacts, Billtobox en andere.

Producten

Kan ik de producten van mijn leveranciers toevoegen?

Ja. Importeer eenvoudig hun productenlijsten. Je hoeft niks manueel over te typen.

Ik verkoop vaak dezelfde producten en diensten. Hoe voeg ik die makkelijk toe aan documenten?

Terugkerende producten of diensten kun je makkelijk invoegen en hergebruiken in alle soorten documenten: facturen, offertes, creditnota's ...

Projecten

Hoe gebruik ik NumNum om m’n projecten te beheren?

In NumNum maak je eenvoudig een project aan. Binnen dat project geef je met tijd- en productregistratie al je werk in. En op het einde van het project factureer je alles met één klik.

Heb je een vraag of wens je een demo?

Aarzel niet en contacteer ons nu!

Contacteer ons nu

Steven van NumNum aan het bellen